Å gjøre ingenting er også en god medisin

Fælt å si det, men endelig er det hverdag igjen og et par dager til å hente seg inn igjen. Denne påsken har vært preget av en blanding av kos og arbeid og jeg nyter tanken på et par dager med INGEN gjøremål annet enn hva jeg selv føler for. Starter hverdagen med en tur til frisøren, det skal bli så godt å freshe opp kråkereiret. Det er meldt godt vær og i morgen opp mot 18 grader, juhuuuu lykke. 

 

Å gjøre ingenting er også en god medisin

 

Det er vel kanskje på tide å begynne sånn smått å tenke på å få satt noen stemorsblomster i noen potter, men det skal jeg ta når vi har fått ryddet opp ute. Nå ser det ut som en byggeplass (merkelig) utenfor her. Men, det er en tid for alt og rydding kommer til slutt tenker jeg. Jeg er altså så støl i dag, så tanken på å gjøre noe ekstra i dag finnes ikke. Akkurat nå bygger jeg opp litt styrke til å ta med meg tomflasker på butikken for å få unna litt handel, det er hardt å tenke på å gjøre hehe. 

Ha en strålende TIRSDAG ☀

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

16 kommentarer

Siste innlegg