Å gjøre noe annet

Kan ikke huske sist jeg var oppe til klokka 01 på natta, men du vet, vi måtte jo få med oss resultatet på GP når vi først så på det. Jeg er egentlig ikke en stor fan av det, men ser på det likevel. Dagen i går ble brukt til å få litt orden ute, bassenget er oppe og går, noen planter er plantet, men på det punktet er jeg ikke helt ferdig. Jeg er godt i gang da og det var utrolig kos å gjøre noe annet enn hva de siste 2 månedene har inneholdt. Kjenner på kropp og sjel at det var perfekt timing for å legge det bak seg ihvertfall.

 

Teller du år, blir livet kort.
Teller du dager, går livet fort.
Teller du timer, varer livet en stund.
Men lengst varer livet om du nyter hvert sekund … 

 

Jeg er altså så trøtt og jeg skulle ønske at jeg bare en natt kunne sovet i 8-10 timer, det hadde vært så godt, men neida, det skjer jo ikke. Vel, vel, i dag blir det vel og fortsette med litt planting og rydding, både ute og inne. Søndag og alt skal gå i et rolig tempo, det er sikkert, nå er det ingen stress her i gården lenger. Ser ut som at det skal bli en fin dag ute i dag også med tanke på temperatur. Kanskje det blir en liten svipptur på plantasjen i løpet av dagen, er jo tross alt 17.mai om et par dager og da er det kjekt at det er fint rundt dørene.

Håper DIN søndag blir fin

luxurious-script-font🌻

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

16 kommentarer
    1. ..du var jammen flink som holdt ut så lenge.. jeg starta å se GP – men ga meg halvveis.. Har egentlig mista totalt interessen de siste 5-6 årene, men jeg prøvde i alle fall, hehe.. (og innser akkurat nå at jeg veit ikke engang hvem som vant 😲 må gå å sjekke🙈)
      Håper du får en riktig fin dag. Her regner det, så det blir nok innedag siden jeg ikke får gjort mer med camper´n før i mårra 😊🥰

      1. Ja det var ikke langt unna at jeg måtte gi opp, omg er det mulig å bli så trøtt da. uvant sier jeg, lenge siden. Takk, håper du også får det, her er det utevær i dag heldigvis❤

        Spennende, gleder meg til å se camper’n ferdig☀

    2. Så fint bilde av deg 🙂 Jeg kikka på GP i etterkant og da kan jeg pense forbi det som er kjedelig..hehe.. Likte den Norske godt jeg..litt kul liksom 🙂 Så dekorativt med grønt i krukkene… Ønsker deg ei fin kommende uke <3

      1. Takk så hyggelig🤗 Jeg kikka litt, vandret litt og sov litt innimellom slaga, sikkert på de kjedelige delene. Ja den er faktisk litt kul. Bestemte meg i fjor for at det skulle bli grønt enkelte plasser i år🌴
        Samme til deg Anne❤

    3. Så fint lite vers, ta vare på sekunda. Skjønner godt gleden av å gjøre noe annet enn du har gjort de siste par månedene. <3

    4. Så godt at dere har fått finvær og nå kan være ute etter mye innejobbing. Kos deg med hagearbeidet og nyt været.🌱☀️

    5. Jeg kikket på semifinalene med et halvt øye, men var for sliten til tv i går, etter turen sørover. Dagen i dag har vært solrik og god. Håper du fikk en plantasjefin søndag 🥰 Koselig terrassebilde! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg