Å ha troen på ting er viktig!

For bare 3 dager siden så kunne jeg ikke sitte her jeg sitter og skriver uten at sola lyste rett i ansiktet. I dag kan jeg det noe som tyder på at den virkelig er høyere på himmelen, jippi for lengre lyse dager. I går kom Rune med et forslag på noe veldig interessant å gjøre ute til våren så det skal vi tegne opp å planlegge i dag. Som dere vet så har vi noen prosjekter på gang som enda er under planlegging. Badet skal rives så fort det er litt varmere i været, både vår og sommer skal brukes på det også.  

 

Å ha tro på ting er viktig!

 

Vi ligger ikke på latsiden på den tiden av året for å si det sånn. Men, denne sommeren skal vi også bruke til å leve litt mer enn de 2 siste årene, være litt mer ute blant folk og kose oss der også. Det ser vi frem til for de 2 siste somrene er jo egentlig KUN tilbragt hjemme sammen med oss selv og innimellom slaga med familie heldigvis. Gleder oss i hvert fall og håper ikke dette viruset kommer med noe nytt vi igjen må frykte fremover! Krysser fingra for at DET ikke kommer til å skje og jeg har så klart troen på nettopp det, at det IKKE kommer til å skje! 

 luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

13 kommentarer
    1. Klart det er viktig å ha troen på ting! Jeg tror til og med at om man klarer å tenke positivt, så er det mye større sjanser for at det du ønsker skjer! Mye fordi man da gjør de riktige tingene for at nettopp positive ting skal skje. 😉

    2. Vi må ha troa! 🙂 Gleder meg til en mer normal verden igjen, så jeg får sett familien min litt oftere kanskje. En gang i året er veldig lite. Høres ut som dere har prosjekter nok, og det er lurt å sette av tid til å kose seg også. Ha en fin dag! Klem <3

      1. Ja det MÅ vi og det har jeg. Ja, det er deilig å kjenne på at ting er litt mer slik de skal være, det er ihvertfall sikkert. Ja her er det alltid et eller annet prosjekt, spesielt på varmere dager.🤗

        Takk det samme til deg🥰

    3. Vi får håpe at vi kan kose oss masse i vår og sommer….! Det hadde vi vel virkelig fortjent! Så – ikke bare jobbing på dere – eller meg! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg