Å sende ordene sine ut i den store vide nettverden

Vi som blogger skriver jo fordi vi liker å skrive pluss at det er så klart gøy å nå ut til andre. Kanskje med et budskap, et tips, en historie, noe fra hverdagen, noe man lager eller en morsom historie. Alt som faller en blogger inn skrives det om, det er liksom blitt sånn at hvis noe skjer i livet så tenker i hvert fall jeg at det må jeg skrive om. At noen leser det en skriver er jo så klart det beste med å sende ordene sine ut i den store vide nettverden.

 

Det var så moro i går med innlegget jeg la ut i går og at det ga så mye respons. 164 delinger er ikke daglig kost for meg, men det gjorde meg altså så glad. Det var så hyggelig at jeg la meg med et smil om munnen. TAKK for at dere leser mine ord.

 

Jeg fikk mange fine meldinger og jeg må jo si at det er litt ekstra gøy da, spesielt siden det inneholdt noe jeg virkelig er stolt over og hadde gledet meg til å dele. I dag så har vi satt i gang prosjekt vask, rens og klargjørelse av basseng og nedre del av terrassen. Det er ikke gjort i en fei og som alltid så blir det fylle opp, lense ut, fylle opp og lense ut. Sjekke slanger, koblinger og lekkasjer. Ting tar tid, men det blir bra til slutt.

Ønsker dere en strålende helg alle sammen

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

8 kommentarer

Siste innlegg