Åh fy, det er jo helt rått!

Påskeuka er i gang og i dag så skinner solen, men vinden er ISKALD. Det kan nok hende det blir bedre utover dagen, men uansett så er ikke dette ment som klage for å si det sånn. Pappa bor i Tromsø og der er det litt andre tilstander enn her og han får virkelig brukt snøfreseren sin.

 

ÅH FY, DET ER JO HELT RÅTT!

 

Rune er jo nesten misunnelig fordi før vinteren fikk han fikset og klargjort sin egen snøfreser. Den sto nylakkert og klar til vinteren som var. Men neida, den står fortsatt ubrukt. Men pappa’s derimot, den får “bein” å gå på. Og min spreke pappa får noen gratis treningstimer 💪

Jeg må si jeg syns jo det er veldig fint med snø, men kanskje ikke så mye da. Men her så opplever vi jo ikke vinteren slik som vi en gang gjorde og det er jo synd. Jeg husker jo gleden med snøen og vinteren når jeg var liten. Jeg syns det er kjipt at unger ikke får oppleve det samme som jeg gjorde hver eneste vinter.

 

KANSKJE VI KAN DRA EN TUR I 2021

 

Men det er nå bare sånn det har blitt her og da får vi glede oss over at vi har mulighet til å reise til snøen om vi føler for det. I dag har jeg forresten litt mer energi enn i går, og skal sette i gang med litt ting å gjøre rundt omkring her. Rune er i full gang med å få verandaen helt ferdig vasket, ting tar tid med en gedigen veranda.

Ha en fin dag enten du har snø eller ei 🐣

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg