Ahh den følelsen!

Jeg kikket litt rundt på verandaen i dag og sånn egentlig så bør vi kanskje beise hele greia igjen nå til våren, det er 2 år siden sist og jeg tror høytrykken tok litt for hardt enkelte steder i fjor. Heldigvis så går det faktisk veldig kjapt og enkelt med denne easypaden så det er ikke noe stress. Har dere forresten prøvd den? Anbefales virkelig. Som å vaske gulvet liksom og det vet vi jo alle at går kjapt. Ahh den følelsen når man kan begynne å ordne og fikse opp ute altså, det er ikke mye som slår den. Den første kaffekoppen (iskaffe) ute i sola, frokost ute og bare det å kunne være ute å styre med alt mulig. Elsker det, først litt jobb så nyting resten av tiden. Så satser vi på en vår/sommer uten så mange veps og små flyvende greier, det liker jeg ikke, men alt annet skal jeg ta imot med åpne armer.

Har du vårplaner?

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

14 kommentarer
    1. Full av vårplaner, selv om jeg godt vet at kroppen protesterer og ikke vil være med på moroa 😏. Det er deilig med forventninger likevel ❣️

      Chili og tomat er i allefall sådd 😃.

        1. Litt moro får jeg overtalt den til, heldigvis -men jeg vil jo alltid mer 😅. Får jeg ordna til verandaen som jeg vil i år, kommer jeg til å være såre fornøyd 😊.

    2. Å som jeg gleder meg til vår og sommer😃
      Det er på tide å begynne å så litt snart. Jeg har ikke gjort det enda. Beise gulvet ute skulle vi også ha gjort. Takk for tips om arbeidsverktøy 😃

    3. Bare det å være ute i sola er toppers! Jeg er redd om jeg begynner med noe ute nå så kommer snøen og dekker det i et par måneder 😀 hehehee For det kan skje! Men du verden… tenk da: slutten på januar er her og sola jobber seg oppover 🙂
      Det blir godt å være mer og mer ute og styre i hagen og slikt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg