Akkurat det føler jeg ikke for å ta en del i

Jeg nyter egg på brødskiva, det er stafett på tv og en time igjen til pressekonferanse. Akkurat den pressekonferansen er jo ikke så spennende da vi vet hva som skjer. Nå kommer hverdagen for fullt tilbake og det er jo bra. Tenker den setter i gang fra i dag så byene rundt omkring kommer nok til å ta helt av i kveld. Akkurat det føler jeg ikke for å ta en del i akkurat i dag for å si det sånn, men jeg gleder meg til en koselig kveld på byen når det blir varmere. 

 

Lørdag 12.februar vil nok bli husket! 

 

I går så prioriterte jeg familie 100 % foran bloggen, det var så altfor lenge siden jeg hadde vært sammen med en viktig del av den og jeg koste meg så utrolig mye. Dagen i dag skal nytes, det blåser kaldt ute og jeg skal bare vært hjemme, lese blogger, vaske klær, nyte varmen fra peisen og bake litt cupcakes. Akkurat en slik lørdag jeg har lyst på i dag faktisk. I kveld så blir det å lage noe mat, se på ny sesong av jakten på en morder og nyte lørdagen på sofaen.  

Hva er din plan for dagen? 

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

20 kommentarer
    1. Jeg har også vært fraværende fra bloggen, ikke bare i går, men hele uka. Jeg har vært innom og lest litt, men har ikke fått tid til å skrive noe som helst. Sliten og trøtt, samt med mye på tapetet, men heldigvis kjenner jeg at jeg ikke stresser med det lenger. Er ramlet ut av listen for lengst, men det er helt greit.

      Støtter deg i at det er lurt å holde seg hjemme når Norge går bananas i kveld. Merkelig det der at straks noe er LOV, så skal man så til gangs gjennomføre det man har lov til. Man kan fortsatt få lov til å være LITT fornuftige…

      Jeg skal skrive litt, både planlegging til neste ukers undervisning og på boken min, samt kanskje et innlegg til bloggen, lese litt og forhåpentligvis hekle litt, – hvis jeg finner heklenålen som jeg tror ligger midt under sofaen hahahehe…

      1. Sånn er det noen ganger at man ikke har samme tid som andre dager og det er helt greit. Finner deg fordi om du er ute av listen ❤

        Ja jeg har absolutt ingen behov for å menge meg med 100vis av folk ute på byen i kveld, men sikkert perfekt for ungdommen som har ventet på dette og DET skjønner jeg. Er det lov å si at jeg nå er ekstra glad for at jeg har hatt corona? For det kjente jeg på med en gang at var godt. Da har jeg ihvertfall noen måneder hvor jeg mest sannsynlig ikke får det.💪

        Skal se etter innlegg og hvis det ikke kommer noen så får du kose deg med det du har å gjøre, stå på og god klem til deg❤

    2. Dagen i dag er akkurat samme repeat som for noen måneder siden.. nyt månedene MAX fremover Lene.. vi skal heller ikke ut på byen eller noe, hehe.. vi skal ut på balkongen i kveld 😜

      1. Ja sant det, gjenstår å se hva som skjer. Uansett så forandrer ikke min hverdag seg bemerkelsesverdig så life goes on.❤
        Ut på balkongen er en bra plan, kos dere masse ❤

    3. Bloggen fikk hvile her også i går etter innlegg på morgenen.
      Ja nå er det full åpning igjen, noe jeg er både glad for men samtidig litt skeptisk…. Vi får se hva som skjer 😉
      Senere i dag skal jeg til Bestisen, sammen med kusinen hennes til Taco med innlagt strikking og prate så vi blir hese 😂

      1. Ja det er ikke så rart at man blir litt skeptisk og nettopp det må man huske på i hverdagen. At mange er det og vil kanskje fortsette bruk av munnbind og lignende, nå er det fritt valg så ingen av delene er feil.

        Åh så koselig, slike kvelder er gull verdt❤

    4. Høres ut som om du har kosa deg max! Jeg har vært mye ute i dag… morratur… båltur… og kveldstur… og så har jeg vært en tur hos pappan min! Det var koselig! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg