Akkurat nå

I mine tanker

Det skal ikke mer til enn litt rosa skyer på himmelen så kommer smilet frem, dette har jeg virkelig savnet for det er utrolig lenge siden sist vi så dette. Ellers så tenker jeg på den blomsterkassa på utsiden som jeg vil få ferdig helst i går. Men nå må jeg vente til den har tørket litt før jeg kan beise. Jeg er ikke laget til å vente noen dager midt i et prosjekt, men været får jeg ikke gjort noe med.

Her i huset

Alle sover unntatt meg, Rune jobber tidligvakt så da er det tidlig i seng for’n. Jeg har ryddet opp før natta og er egentlig ganske nær sengetid jeg også. Men da må jeg unngå å slå på tv her i stua, for i går skulle jeg bare se litt før natta. Endte opp med å legge meg over kl 01, så jeg var rimelig trøtt i dag morgen når klokka ringte. Men kan skylde meg selv.

Dagens setning

Vel, i dag måtte vi flere ganger bruke setningen “det ordner seg”! Sprekk i rør ved tilkobling til bassenget, ikke bare et rør vi kan bytte. Det betyr at hele sandfilteret må byttes, men det ordner seg. Rune har puttet rør i rør og slangeklemmer overalt, så håper vi at det holder for i år ihvertfall. TVI TVI!

Ser jeg frem til

Å treffe familie fra fjern og nær i juni, det gleder jeg meg ordentlig til ❤

Skulle jeg ønske

At jeg malte stua i en annen farge ( må bytte den), men det tør jeg ikke å si til Rune (hysj!)

Ta vare på deg selv 

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg