Akkurat nå

..her i huset

Rune er på jobb, barn på skole og jeg hører Sheriff tusler rundt i stua og leiter etter meg. Jeg er på kontoret og han skjønner ingenting, det er ikke bare bare å være en gammel hund. Stakkar, det virker som at han tror han blir forlatt for alltid hver gang jeg går fra han. Tenk hvis han tror det da?

..i mine tanker

Hvordan skal jeg fakturere blogg? Det har jeg aldri gjort før så jeg prøver å finne ut av hvordan jeg faktisk skal gjøre det. Noen tips?

..ønsker jeg

At det kommer en løsning på sperringa snart og hvis ikke så kommer jeg til å bytte bloggnavn og må dermed starte på nytt. HVIS det er det som må til for å kunne dele linken med mine følgere så må jeg jo bare gjøre det. Forandringen vil da ikke bli veldig stor, jeg skal ikke plutselig hete noe helt annet liksom.

..har jeg lyst til å

Bli helt frisk og bli kvitt hodepinen, det hadde vært deilig. Jeg tok en test i går bare sånn at jeg vet at jeg ikke går rundt og smitter alle rundt meg. Ikke noe corona her i gården i hvert fall og det er jo godt å vite.

..ser jeg frem til

Vel, det er vel bare jul jeg ser frem til nå. Juleverksted, julebakst, juledekorering og førjulskos generelt. Må bare komme meg i mål med julegavene snart, det er ikke noe som er bedre enn å vite at det er ferdig.

..vil jeg gi deg dagens ord ❤

Lytte!

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg