Akkurat nå

..her i huset

Jeg sto opp tidlig i dag, fyrte i peisen og tente opp røkelse, det er det beste som finnes på morgenen. Nå er R oppe også og han sitter og hører igjennom Norges nye megahit sangene. Noen bra, noen ikke like bra. Sheriff snorker i buret som vanlig, han vet at det er snø ute og stresser IKKE med å komme ut for å si det sånn.

..i mine tanker

Julegaver, nå må jeg få ut finger’n og bli ferdig! Frisør, jeg skal freshe opp håret før jul og vi begge trenger en tur dit. R sitt hår har nådd nye høyder for å si det sånn.

..ønsker jeg

At vi alle skal være friske gjennom hele julen i første omgang, nå har jeg vært forkjøla 3 ganger siden i høst, så nå holder det. Hoster fortsatt og ettersom jeg hører så sitter det i lenge hos mange. Men det positive er at det går over.

..har jeg lyst til å

Dra å handle snart sånn at det er ferdig for helgen, skulle jo gjøre det i går, men!

..ser jeg frem til

JUL så klart, gleder meg til masse kos

..vil jeg gi deg dagens ord

Omsorg!

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

12 kommentarer

Siste innlegg