Akkurat nå..

..her i huset 

Peisen er fyrt opp, kaffen er kokt og stearinlys tent. Vi har faktisk vært oppe siden 05.35, enda godt jeg husket på å be Rune slå av vekkeklokka i går kveld. Det er jo tross alt lørdag og deilig å sove litt ut, vel det slo ganske feil ut for å si det sånn. Godt humøret er på topp, da er det jo helt ok likevel.   

..i mine tanker 

Tankene mine er ikke ordentlig satt i gang enda, så den enkle tanke nå er at jeg lurer på om jeg skal koke noen egg til frokost.  

..ønsker jeg 

At tiden frem mot vår går fort, jeg er klarere enn noen gang for en varm, god og produktiv vår. Har jo noen planer som skal i gang.  

..har jeg lyst til å 

Finne en bra dokumentar å se på, for dagen i dag skal brukes til akkurat det jeg har lyst til.  

..på blogglista 

I dag er jeg på plass nr 36 og jeg har holdt meg på topp 40 ganske lenge nå og det er så moro. Det gir motivasjon. 

.. Utenfor 

Det er bekmørkt enda, en og annen bil kjører forbi, det begynner sakte men sikkert å bli liv i en ny dag.  

..vil jeg gi deg dagens ord ❤ 

Hygge 

HA EN FIN FIN LØRDAG 

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

10 kommentarer

Siste innlegg