Akkurat nå

..her i huset  

Barn er på skolen og R på jobb. Det ser rett og slett ikke ut her og det skal gjøres noe med i dag. Det er fredag og tid for støvbøtta. 

..i mine tanker  

Det er jo rart å skulle skrive noe annet enn krigen, for det er vel det som surrer i tankene mine stort sett hvis jeg skal nevne det som er i mine tanker.  

..ønsker jeg  

At 2023 vil bli et bedre år, jeg hadde jo et håp for 2022, men det gikk jo i grus når Putin gjorde som han gjorde. Hva blir det neste?  

..har jeg lyst til å  

Shoppe mye nytt. 

..på blogglista  

I dag er jeg på plass nr 57, ikke så rart da jeg kun kom ut med et innlegg i går.  

.. Utenfor  

Solen skinner, det er enda litt kaldt, men det blir nok en fin dag i dag også.  

..vil jeg gi deg dagens ord ❤  

FRED! 

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg