Akkurat nå

 ..her i huset   

Det er rolig, det er ikke noe å gjøre, det er fyr i peisen og jeg nyter det. Det er kjempelenge siden jeg kunne sette meg ned når klokka faktisk var 19.00, fantastisk. 

..i mine tanker   

Jeg tenker på hvor heldig jeg er av så utrolig mange grunner. Takknemlig!  

..ønsker jeg   

At resten av jobben med badet vil gå like bra som det har gjort hittil, når fliseleggingen begynner så er det bare å ta oss god tid og være i NULL STRESS modus. Det er det aller aller viktigste og jeg vet at vi nailer den oppgaven. 

..har jeg lyst til å   

Finne på noe spesielt å overraske Rune med når vi er i mål, har du noen tips?  

..på blogglista   

Jeg er på plass nr 58, det er lenge siden jeg var der, men det må bare bli sånn for tiden da jeg ikke har tid til å blogge nok hver dag. Det forandres etter hvert håper jeg.   

.. Utenfor   

Det er mørkt, men vinden har løyet heldigvis.   

..vil jeg gi deg dagens ord ❤   

Motivasjon 

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

16 kommentarer

Siste innlegg