Akkurat nå

..her i huset 

Ny verandadør er på plass etter at den gamle fløy opp i vinden og knuste i 1000 knas. Det tok lang tid før vi fikk inn ny, men bedre sent enn aldri. Denne gangen ble det skyvedør, tryggest det for å si det sånn. Ellers så har R ferie denne uken og det startet jo med at han tråkka på en lang spiker i går, så litt satt tilbake i dag kan man si. Au!!

..i mine tanker  

Alt som skjer i Norge, i verden. Så UTROLIG mange tragiske ting man leser om hver eneste dag. For ikke å snakke om abortloven, tenk at familien til en voldtektmann som gjør en kvinne gravid kan saksøke offeret ved abort. Han selv har ikke lov, men familien kan. Altså….Hallo er det mulig!!

..ønsker jeg

At resten av sommeren skal bli bra, at vinden skal ta seg en ferie og at solen skal skinne for oss alle i lang tid. Ønsker også at alle tragiske hendelser skal ta slutt og at dere alle tar vare på hverandre.

..har jeg lyst til å

Rydde opp litt rundt her, vinden har slengt et par ting hit og dit og inne trengs en liten opprydding. Høres ut som om at det er rotete hele tiden her, men det er ikke så galt. Liker bare å ha orden OVERALT.

..på blogglista

Plass nr 72, sånn er det når man ikke prioriterer blogg, men det skal gjøres noe med fremover. Vet jeg har sagt det før, men plutselig en dag.

..planlegger vi dagen

Jeg har litt lyst til å dra på dollarstore å se hva de har å tilby der, men samtidig frister det ikke å gå på kjøpesenter for tiden. Ja, jeg blir litt rar av alt som skjer rundt omkring, har coronapandemien gjort noe med enkelte mennesker tro?

..vil jeg gi deg dagens ord ❤

Smil

Ha en strålende dag alle sammen 💞

allura-font

 

 

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Huff da, det å tråkke på en spiker er ikke godt, har prøvd det så jeg vet. Håper det ikke var en rusten spiker, så han trengte stivkrampe-sprøyte. Masse god bedring til R. Nei, det å gå på kjøpesenter frister ikke om dagen, men selv må jeg innom senere i dag. Bare å stålsette seg det. Håper du får en fin tirsdag 🥰

      1. Det ble både stivkrampe og antibiotika på han, da er’n sikra 💉👏🏻

        Nei det frister lite men kan ikke la dette stoppe oss fra livet så kos deg på farten ♥️

    2. Dager går så fort, plutselig mister jeg innlegg hos folk jeg prøver å følge…fine bilder i innlegget under. Likte dagens ord godt, gjorde godt. Skjønner dere har hatt en del vind, kjedelig når en dør knuses, men godt med skyvdør. Fryktelig kjedelig med spiker i foten, har prøvd det en gang som barn – men var nok heldig at det gikk i gjennom der det ikke var så mange nerver.
      Ta vare på deg sjøl og hverandre. Fortsatt en god onsdag.
      Ps. en må blogge slik det føles naturlig, ikke stresse med det…tenker jeg. <3

      1. Sier det samme, det er fort gjort nå på sommeren🫣 Takk så mye, og viktig å smile ❤

        Han tråkket skikkelig på denne spikeren så den gikk et stykke inn, men det går bra selv om at det er vondt. Kan huske jeg har gjort det når jeg var liten også 🙈

        Takk det samme til deg❤

    3. Det som skjer i USA i disse dager hører virkelig ingen sted hjemme i et opplyst samfunn i 2022.
      – Og jeg ble iallefall ikke noe mildere stemt i det jeg kom på Donald Trump &co sin begrunnelse for ikke å stramme inn på våpenloven; ‘Det går ikke, for retten til å eie og bære våpen er grunnlovsfestet’.
      Det var nå engang retten til fri abort også, og den skulle det vise seg at høysterett(!) Som ikke engang er en lovgivende makt, skulle få endret just like that! – Og hvor pokker er Biden hen oppi dette her!? Her burde da vitterlig sjefen kommet på banen, eller!?..

      1. Ja det er helt absurd, er det faktisk mulig??!! Ja, hvor er han midt oppi det hele,kunne ikke vært mer enig enn at han skulle vært på banen, men for alt vi vet så er han enig i disse lovene. 😱

        Ha en fin fin dag Gry 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg