Akkurat nå

..her i huset  

Oppe før klokken 06 og faktisk ganske så uthvilt enn så lenge i hvert fall. Dagen i dag kommer til å bli en fin dag, sommervarmen er tilbake, vinduene er fortsatt ikke vasket, men jeg kan skimte at det er vindstille også. Neida, så galt er det jo ikke da, men ser at vindusvask er noe jeg kanskje kan ta for meg i morgen hvis jeg har tid. 

..i mine tanker   

Høsten planlegges, jeg jobber mot noe og håper av hele mitt hjerte at alt jeg har i tankene ang dette blir realitet. Den som venter får se, et lite influensermoment her nå med å ikke fortelle. Det skal IKKE bli en vane for å si det sånn, er jo tross alt ikke en influenser hehe. Ellers så surrer det alltid en tanke i mitt hode ang prosjekter, er ikke i boks med det.. Enda.  

..ønsker jeg 

At jeg nå skal komme meg skikkelig i gang igjen her inne, involvere meg og oppdatere meg på alt. Det har vært nødvendig med den pausen jeg har hatt og føler at jeg nå er klar igjen til å komme inn i den rutinen jeg hadde. Ønsker det, så da tenker jeg det går fint, ting tar bare litt tid.  

..har jeg lyst til å 

Nyte resten av sommeren og huske på at høsten faktisk er en veldig fin tid. Når sommeren er på hell bruker jeg å føle det på humøret, men når høstfargene kommer så er det ikke så galt likevel.   

..på blogglista 

Plass nr 58, godt å komme inn der igjen, det er jo bare normalt at man forsvinner ut av den når man er borte.  

..vil jeg gi deg dagens ord ❤ 

Optimisme 

chaumont-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

10 kommentarer
    1. Så hyggelig at du er her igjen!🤗🤩
      Gleder meg til å lese mer om planene dine. Nyt kvelden!🌸💕

    2. Takk for dagens fine ord ❤ Noen ganger tar ting tid, og noen ganger må noe modnes før man kan sette i gang med planer, uansett motivasjon og tid. 🙂

    3. Så fint et innlegg…og spennende også. Godt du kommer tilbake, men slik er det, noen gange trenger en en pause. Gleder meg til å høre hva du er i gang med. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg