Akkurat nå…

..I tankene mine

Jeg tenker på en av mine beste venninner, vi møttes for aller første gang når hun var nylig fylt 15 og jeg var 19 og siden da har vi hengt sammen. Det kaller jeg et skikkelig solid vennskap. Hun er så fornuftig, så real, så rettferdig. Og alle burde ha en venn som henne i livet sitt, jeg er ihvertfall meget takknemlig for å ha henne i mitt.

..Skulle jeg ønske

At alle mennesker bare kunne få lov til å leve det ene livet vi får friske, hvorfor skal det finnes så mye sykdom og dritt i verden. Kan vi ikke bare få leve alle sammen friske og raske til vi er VELDIG gamle og grå da.? Trodde ikke det var for mye forlangt.

..Er jeg ferdig med vask

Hver eneste dag er det støvete overalt, og jeg har mest lyst å bare bli sittende på en plass hele døgnet for å se hvor dette støvet kommer fra. Jækla irriterende å måtte dra frem støvbøtta hver dag (nesten) Men jeg får vel bare innfinne meg med at det er slik det er.

..I huset 

Det er stille og rolig, dørene står oppe inn til stua og jeg hører rett å slett ikke en eneste lyd bortsett fra tastaturet jeg trykker på. Som regel er det bass i veggene og ei bikkje som tasser frem og tilbake. Så akkurat nå nyter jeg litt stilletid.

..Angrer jeg på

At jeg ikke vasket håret tidligere i dag, nå har jeg ikke tid til å gjøre det før i kveld. Så med andre ord, det blir gjort i morgen.

..I kjøleskapet

Vel, det er ikke så mye å skryte av der, det er melk, smør, salami, ost, syltetøy og noen grønnsaker. Men vi kommer langt med det enn så lenge.

..Er planen videre

Først så er det henting, så kjøring, så henting, så handle litt og så hjem. En typisk mandag <3

..Må jeg

Avslutte her og gjøre meg klar til forrige punkt.

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg