Akkurat nå

..her i huset  

06.47 var klokka når jeg sto opp i dag, elsker å stå opp tidlig når jeg ikke må. Det er fortsatt rolig i huset da de fleste sover enda og ute var himmelen akkurat i brann, synd det går så fort over. Så vakkert altså! Lørdag og har hatt en god natt med søvn, grunnlaget for en fin fin lørdag.

..i mine tanker   

For hver eneste gang jeg er ute å kjører og det tilfeldigvis er en utrykning av enten ambulanse eller brannbil så kommer klumpen i halsen. Det er liksom noe med det at alle biler stopper, kjører til siden og respekterer dette. Rart, men slike ting blir jeg rørt av. Desto mer irritert blir jeg når det IKKE respekteres!   

..ønsker jeg 

At mine planer fremover går i boks! 

..har jeg lyst til å 

Bake noen cupcakes til halloweenfest her i kveld for ungdommen. Noen enkle, men med tema for dagen, kanskje noe slikt som dette.

..på blogglista 

Plass nr 52, på tide å legge inn en skikkelig innsats.  

..vil jeg gi deg dagens sitat ❤ 

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

radith-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side

 

16 kommentarer

Siste innlegg