Akkurat nå

I mine tanker

I dag får vi vite hvilke klassetrinn som skal starte igjen og jeg må si det bekymrer meg, for en ny studie viser faktisk at barn er store smittespredere. Jeg skjønner at det er godt for barna å komme i gang igjen, men det er jo ikke verdt det hvis smittetallene skal øke veldig syns jeg da. Jeg som hadde blitt så rolig i forhold til dette da gitt.

Skulle jeg ønske

At sommeren varte evig, jeg tror jeg kunne hatt sommer hele året faktisk. Og jeg skulle ønske jeg hadde lomma full av penger, for det er så utrolig mye jeg har lyst til å gjøre her. Men får kanskje bare smøre seg med tålmodighet å ta en ting av gangen. Men jeg er likevel skikkelig shoppesyk.

Lurer jeg på

Vi har 2 meget aktive fuglereir inn under de aller første taksteinene på taket, hvordan kan jeg få bort de uten å ødelegge for fuglefamilien tro? Hvem skal evt kontaktes?

I kroppen

Jeg er skikkelig støl i dag etter maling både høyt og lavt i går, men på en måte så er det faktisk en god følelse. Det merkes at jeg har brukt muskler som ikke er i bruk hver eneste dag for å si det sånn.

Ute

Vi er i gang med å få bassenget opp å gå, det skal bli deilig. Det er en prosess og tar litt tid, men blir bra når det er ferdig og klart til bruk.

Skal jeg

Gå til kjøkkenet å lage litt fondant, for i dag skal jeg lage litt figurer og stæsj. Det er en stund siden nå så det skal bli gøy å gjøre.

Håper jeg

At dere får en fin dag 🌸

cursive-fonts

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg