Akkurat nå

I mine tanker

Jeg syns det er helt sykt at folk MÅ nødt å dra til feks Spania i disse tider, er det så forbaska vanskelig å holde seg i Norge en sommer. I 5 måneder har vi fulgt smitteråd, jeg kan ikke si jeg har lest noen plass at det er opphevet. Skjønner bare ikke hva som er problemet med å tilbringe ferien i Norge, har dere sett hvor vakkert det er her?

Skulle jeg ønske

At sheriff (hunden i huset) var 2 år og ikke snart 13, begynner å kjenne på redselen for at han ikke har så mange år igjen. Det kommer til å bli så tomt uten han når den tid kommer. Satser på 3-4 gode år til ❤🙏

I huset

Jeg har brettet sammen masse nyvaskede klær og kurvene står i stua, det skal inn i skap men det er det kjedeligste som finnes så jeg drøyer det alltid litt. Ellers så har jeg det ryddig og fint fordi jeg har vært litt effektiv på morgenen i dag.

Vurderer jeg

Om jeg rett å slett skal skifte på senga og støvsuge soverrommet også før jeg skal dra til Tønsberg med min mamma. Det er litt ork om dagen å ta alle rom på en gang, så da er et greit å dele det litt opp. Det er jo ikke akkurat sånn at jeg har et tidsskjema på de tingene. Tar det i mitt tempo som stort sett bruker å være kjapt, men ikke nu.

Ute

Solen skinner, det er varmt og godt i dag også, herlig sommer så langt. Håper det fortsetter slik og håper din dag blir fantastisk 🌸

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg