Akkurat nå

I mine tanker

I dag har vi sett en film som heter Obsessed på netflix, altså for en film. Det er en slik film som ikke vil gå ut av mine tanker med det første. Stakkars mann! Så om du ikke har sett den og har lyst å se en bra film, se den.

Skulle jeg ønske

Jeg skulle rett og slett ønske at det starten på juni og at vi hadde en lang sommer foran oss. Det er helt sjukt hvor fort tiden går og nå er vi bare noen dager unna august. Uff, håper denne siste sommermåneden gir oss masse go’vær.

I huset

Sheriff ligger langflat etter en lang tur, Rune ligger fortsatt langflat på sofaen hehe. Jeg sitter på kontoret og barna er nede og koser seg. Tenkte at jeg skulle få med meg gjengen på en runde med litt spill før natten. Det er koselig. Vurderer jeg

Vi er litt sultne her i huset, men så er det jo litt seint da. Så jeg vurderer litt hva jeg skal tilby, kanskje jeg skal koke litt havregrøt. Eller finner frem noe kjeks og ost. Vel, jeg får tenke litt til.

 

Håper dagen deres har vært fin, det har min ❤

malenna-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg