Akkurat nå

I mine tanker

Jeg har så lyst å få tatt ned veggen inn til stua, det kribler i fingrene og spesielt nå når jeg får snapper fra ei venninne som pusser opp. Jeg tror at jeg kunne pusset opp døgnet rundt jeg, det er bra at jeg IKKE har en bankkonto som aldri tar slutt. Da tror jeg jammen meg Rune hadde rømt haha.

Skulle jeg ønske

At livet var normalt, at pandemien bare var et dårlig minne og at vi kunne ferdes som vanlig. Jeg vet at den tiden kommer, men jeg skulle ønske det var NÅ!

Hjemme

Rune kom nettopp hjem fra jobb, jeg har ryddet mer nede i kjelleren og planlagt litt mer. Det trengs litt nye ting til garderoben som taklampe, speil og klesstativ. Sheriff ligger under bordet her ute å sover.

Er planen

At vi skal reise til Sandefjord. Mamma og Pappa Olafsen trenger litt handyman hjelp så da slår vi 2 fluer i en smekk og får middag der samtidig.

Trenger jeg å

Bli flinkere på å ta bilder når jeg er ute å farter, jeg glemmer det hver eneste gang. Det er jo en viktig del av min blogg, så her skal det bli full skjerpings fra min side.

 

Håper deres dag er fin 🌸

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg må også ta bilder mer. Det blir mest selfier i hverdagen. Det er jo mye fint å ta bilder av, må bare ha litt tid. 🙂 Det mangler jeg føler jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg