Akkurat nå angrer jeg

Jeg var så heldig at jeg fikk arve noen lykter for en liten stund siden og nå er jeg i gang med å pusse dem opp. Elsker å ha slike ting å holde på med, men akkurat nå angrer jeg på at jeg ikke pusset dem ferdig i går. Temperaturen har jo vært så utrolig fin de siste dagene, men jeg har ikke jobbet godt nok. For i dag er det faktisk litt kaldt ute så det frister lite, men jeg SKAL fullføre pussingen i dag slik at jeg kan sette i gang med grunning på dem. 

Grunnarbeidet er jo så absolutt viktigst og med litt hjelp av Rune har vi allerede skapet maling og pusset ganske mye på dem. Det gjenstår endel og egentlig så har jeg lyst til å få fjernet all den hvite malingen, men det blir for mye greier. Så lenge løs maling er borte og overgangene er smooth’e så er det jo greit. Planen min er å male selve lyktene svart og spraye topplokka i gullfarge, det tror jeg kan bli veldig fint. Hvis ikke så har jeg jo grunnarbeidet gjort så da er det bare å forandre det.

Ellers så er det godt med helg nå, ingen spesielle planer, men helg er helg. Håper det står bra til med dere alle og at dere får en STRÅLENDE helg 🥰

radith-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

12 kommentarer

Siste innlegg