Akkurat slike dager jeg liker..

Våkner sakte, men sikkert og håper av hele mitt hjerte at klokka har passert 08.00. Jeg hører regnet slår mot vinduet og har ikke lyst å stå opp. Prøver å slappe av å sovne litt igjen, men neida, jeg er jo våken. Bare å komme seg opp da! Kikker spent mot klokka på veggen i neste rom…. I svarte da, 05.30!!

 

Det er det jeg prøver å si til Rune, jeg kan ikke være fornuftig å legge meg før 23.00. Da er det som regel morgen så altfor tidlig for meg, han har jo det dypeste sovehjerte og kan sove til både 11 og 14 hvis han bestemmer seg for det. Ikke jeg, jeg trenger mellom 6 og 8 timer og ikke mer enn det.

 

Nå skal jeg snart svippe på butikken å kjøpe litt kaffe og stæsj som jeg glemte i går. Det er jo også en typisk greie da å glemme viktige ting på lørdagen. Er ikke veldig fan av søndags butikker egentlig. Men må man så må man. Etterpå så skal jeg sette i gang med å bake, kjekt å få det unna fra morgenen av.

 

Håper dere har fått sove litt lenger enn meg og har en fin søndag i vente, det har vi. I dag skal det feires her i huset og det betyr familie på besøk. Akkurat slike dager jeg liker ❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg