Aldri mer! Ferdig med siste kongleprosjekt for alltid!

Det har vært 2 lange dager må jeg si, det har vært utfordrende og jeg har nesten gitt opp flere ganger. Og, selv om at sluttresultatet ligner veldig på det jeg så for meg, så skal jeg ALDRI gjøre dette igjen. I hvert fall ikke på denne måten. Først så måtte jeg forme hønsenettingen og hvis du har jobba med det før så vet du kanskje at det er et H»#&//!. Den er ikke veldig enkel å ha med å gjøre alene.

 

Jeg fikk til slutt formet den i kjegleform, så var det å feste lys og kongler. Det gikk ikke direkte på stålet, så jeg måtte tape hele greia. Dette gjorde jeg i hele går, fikk begynt med noen kongler, men! Når jeg nå i kveld var ferdig med konglene så hadde jeg for det første ikke nok grankongler til den str jeg hadde laget kjegla på. Så med konglene jeg IKKE kunne ta i måtte jeg klippe av en runde med hønsenetting. Omg! Vel, det gikk jo etter x antall ord jeg ikke skal gjenta her!

 

Batteripakka festet jeg kun når jeg jobbet, den henger nå på utsiden altså. For å fullføre hele greia måtte jeg snu den opp ned og henge den i taklampa, heldigvis var R hjemme og hjalp meg med det. Og siden jeg ikke hadde mer grankongler og at det var sprik mellom hver av dem, måtte jeg fylle inn med furukongler. Som jeg heldigvis hadde tørket fra før. ENDELIG ble den ferdig og vi fikk hengt den opp. Den er over en halv meter lang, men heldigvis ikke så tung da. Og den ble ganske så fin syns jeg da. Men blir ikke flere kongleprosjekt nå før alt dette er glemt.

Oh no, en liten limbit på blomsten! Håper dagen har vært fin for deg, hvis jeg ikke er bedre form i morgen så tror jeg at jeg skal tillate meg å slappe av.

christmas-bear-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg