Ali kurerer gruff, ikke sant?

Jeg gjør mitt beste på å huske turnusen til Rune og jeg burde kunne den nå etter så mange år, men likevel er jeg usikker. Det skal sies at den har forandret seg innimellom slaga, men likevel. Så jeg våknet opp ca halv åtte og som vanlig strekker jeg armen bort for å kjenne etter om han er der eller ei. Han var der, men i mitt hodet så skulle han opp kl 05 i dag, så som den gode samboeren jeg er så ropte jeg: “Rune… RUNE….Skulle ikke du vært på jobb?”

 

Det har vel ikke skjedd mer enn en gang før at jeg har vekket han med de ordene og når han hører en setning som det spretter han opp. For er det noen som ALDRI kommer for sent på jobb så er det han. “Hvor mye er klokka da?” Den er halv åtte. “Ja, da er det viktig å komme meg opp nå så jeg er SIKKER på at jeg rekker å begynne på jobb kl 14!!!!” Ooops, jeg som var SÅ sikker i min sak. Tenk først, handle etterpå sier jo jeg ofte til meg selv, men det glemte jeg i dag.

 

Vel, jeg sto opp, han sovnet igjen og jeg håpet at jeg ikke skulle se han komme opp før kanskje 9-10 tia, da ville samvittigheten min blitt bedre. Jeg vet at det er ganske så irriterende å bli bråvekt, spesielt uten noen som helst grunn. Skyndte meg å koke kaffe så den var klar på kanna sånn just in case han var gretten. Ali kurerer gruff, ikke sant? 15 minutter etter at jeg sto opp hørte jeg en stemme som sa: “Lene, tror du jeg rekker jobb nå??” Ehhhh! Uansett, kjekt å komme seg opp tidlig å få noe ut av dagen da.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

Kaffen fikk smilet på plass heldigvis 😊😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg