Alle dager er ulike!

Dagen i dag startet egentlig litt «dritt» og det var egentlig ingen grunn til at jeg skulle gjøre det. Det er litt irriterende å ha vondt i ryggen, men det gjør meg ikke i dårlig humør for det. Heldigvis var Rune på jobb så jeg kunne bygge opp humøret igjen før han dukket opp igjen. For uansett hvordan man vrir og vrenger på det så går det litt utover andre når man ikke er i go’humør. Men man kan ikke alltid være på topphumør heller, for alle dager er ulike!

 

Har man lyst til å forandre på humøret, så kan man det de aller fleste gangene!

 

Livet smiler om dagen, derfor blir det ekstra frustrerende å kjenne på en blæh følelse i kropp og sjel. Dette måtte jeg bare ta tak i det, dra ut på en tur for å lufte tanker, lufte Sheriff og se litt fine omgivelser. Det hjelper alltid og det slo jammen meg ikke feil i dag heller. Så nå er alt bare fint igjen, jeg kom hjem 10 minutter før Rune og han slapp å møte en ikke så fornøyd samboer i døra.

Ha en fin dag i høstsolen

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer
    1. ja noen dager har man liksom ikke helt “godfølelsen”..uten at man helt vet hvorfor… Deilig å få vært ute litt da..og fint du kom tilbake i den gode tralten… Vakre bilder her <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg