Alle har det vel sånn iblant

Oppe før 05 er litt for tidlig for meg, også 2 dager på rad da gitt! Det er ikke veldig artig det kjenner jeg for klokka står på 06.30. Den eneste fordelen med det å våkne så tidlig er egentlig at jeg sovner som en stein med en gang jeg legger meg på kvelden. Nå er det i hvert fall siste dagen med alarm på for denne uka og kanskje det er det som skal til for å sove litt lenger. Men nok om mitt sovemønster!

 

Himmelen kan ha mange fine farger. Den er oftest blå eller svart, men noen ganger kan den bli rød, lilla, oransje, gul og til og med litt grønn. Det er vakkert! 

 

Jeg elsker kveldene nå for tiden, det er så utrolige fine farger på himmelen, eller på skyene. Her om dagen var det så sterke farger at det så nesten ut som om at jeg hadde lagt på et filter, men det gjorde jeg jo ikke. Det var så utrolig fint og det skulle jo ikke være mulig å faktisk ikke ta et bilde av det. Men video tok jeg da, så en screenshot av det funker det også til nød.

Hele denne uka her har jeg vært dårlig på å oppdatere og engasjere meg i andres poster, grunnen til det er at jeg har vært endel opptatt. Innimellom er det slik og har man ikke mulighet så har man ikke mulighet. Men jeg har planer om å komme sterkere tilbake. Jeg liker nemlig å ha en flyt i det jeg gjør og jeg føler ikke at jeg har det nå ang bloggen. Det er ikke slik jeg ønsker å ha det, men alle har det vel sånn iblant.

Du kan ikke krysse havet bare ved å stå og stirre på vannet.

Ønsker dere en fin dag 🙏

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

8 kommentarer
    1. Nei, man kan ikke krysse havet bare ved å stå og stirre på vannet, men av og til trenger man den stunden på stranden før man setter over. Eller, for den saks skyld, ombestemmer seg, snur og går tilbake. 🙂

    2. Sånn er det bare – og fint sitat i den setningen om å krysse havet 🙂
      Av og til rekker man ikke – og det er helt greit. Bare man rekker det man skal ellers…. og kanskje rekker man ikke det heller… av og til…
      Lag deg en fin lørdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg