Alltid noe å gjøre

I dag har jeg virkelig hatt det man kaller en søndag, jeg var ganske gåen i armer og ikke minst fingre etter jobben i går. Så da tenkte jeg at denne dagen skulle gå til alt annet enn bad. Jeg har ryddet opp litt overalt og det i seg selv er så utrolig godt å få gjort. En liten planlagt halvtime på sofaen som ble til 2,5 time med søvn ble det også. Ikke verst det til å være meg, men det var nødvendig kjente jeg.  

 

I morgen så er det soverom som står for tur, det sparte jeg til da for det orket jeg ikke i dag. Når jeg først skulle ha en skikkelig søndag så skulle jeg jo se litt serie også og det har jeg så absolutt fått til. Morgendagens gjøremål er : 

  • Vaske og rydde soverom 
  • Legge klær i alle garderober 
  • Støvsuge  
  • Handle 
  • Hente flere mansjetter (klarte ikke å telle riktig antall første gang) 
  • Så er det å smøre membran på resten og en runde til i våtsoner.   

Alltid noe å gjøre her i huset og i mitt liv..

Ha en god natt 🥰

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

13 kommentarer
    1. God morgen 😊
      Ja det er alltid noe å gjøre ☺️

      Godt å hvile på sofaen og av og til trenger man bare de timene 🙂

      God mandag til deg 😊

    2. Alltid noe å gjøre, og fint med planer også, for man blir så glad inni seg når alt er “på plass”. Det å ligge på sofaen og se tv/serier er også å gjøre noe 🤗😉 Jeg så ikke det på dagens liste… 😂

      1. Vel, dagen har vært smekkfull så det har rett og slett ikke vært tid til det på lista. Men, det kommer en dag da jeg har det. Har fått gjort ALT på lista så jeg er veldig fornøyd. I morgendagens liste så skal det også være BLOGG!🥰

    3. Høres ut som om du hadde en fin søndag, og det er bra.. godt at du fikk sovet deg opp litt også 😊
      Å sette opp lister og ha struktur syns jeg er veldig kjekt..
      Håper du får en riktig fin mandag 💖

      1. Jeg er et listemenneske og elsker å ha det klart når det er mer enn en ting som skal bli gjort. Det eneste jeg burde hatt på liste som ikke sto der var blogging. Den er ihvertfall på morgendagens liste. First thing❤

        Mandagen min har vært fin og innholdsrik❤ Din også?

    4. Du har jammen hengt i!
      Jeg liker også å rydde underveis når vi pusser opp, men mannen skjønner ikke vitsen. Jeg synes det er godt å få unna verktøy og ting vi ikke skal bruke mer og kaste søppel og skrot. Det blir litt lettere å jobbe da. Lykke til med fortsettelsen!🤗

      1. Jeg er så enig og R er også veldig flink til å få unna søppel. Men, han kan altså jobbe rundt ting og DET skjønner jeg ikke, da får jeg litt noja!

        Takk så mye🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg