Alt må ikke skje på en gang

Nå puster jeg lettet ut etter at covid-testen kom tilbake negativ her i huset. Regnet med at den var det altså, men man får et sånt lite lettelse sukk når man ser det svart på hvitt. Det er ikke all snufsing som er corona, men kjekt å vite slik at man vet hvordan man skal forholde seg til den som er forkjøla. Man vet aldri og bedre å vite enn å skulle gå og lure.

 

I dag så har jeg bare vært hjemme, jeg har kikket litt rundt etter inspirasjon på bad og fy søren altså det er så mange fine. Jeg er usikker på om jeg skal gå for mørkt eller lyst. Jeg syns jo de mørke badene er så utrolig fine, men vil jeg alltid syns det? Det er vanskelig når det er så mange muligheter.

 

Alt må ikke skje på en gang

 

Et bad er jo ikke noe man gjør om på hver 6 måned heller slik jeg har en tendens til å gjøre på veggene i stua. Det skal være for alltid ihvertfall så lenge jeg bor her, men fargene skal være slik at jeg kan ha den fargen jeg vil på accessories. Pinterest har jo et sykt utvalg av inspirasjonsbilder så jeg får bare spane litt til.

 

Bad blir det og jammen meg er jeg sikker på at det blir bra til slutt uansett. Men aller først så må det gamle rives, og det er vel den piggingen av gulvet som er hovedgrunnen til at vi ikke har startet riktig enda. Phuu for en jobb! Gleder meg skikkelig til å komme i gang, jeg syns at nå er det på tide. Litt hver dag er bedre enn ikke noe.

Ha en nydelig kveld

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg