Alt rundt meg får gå sin gang fordi jeg er opptatt

Jeg går som regel all in når jeg lager noe, jeg er ikke av den typen som klarer å sette i gang med noe for så å ta et par dager med pause midt i et prosjekt. Må jeg det så klarer jeg det så klart, men så lenge jeg ikke må så kjører jeg på. I ledige stunder så klart, det er ikke sånn at alt rundt meg får gå sin gang fordi jeg er opptatt. Først hus, hjem og barn, så prosjekt!

 

Håper dere også tar dere tid til å kose dere med litt bakst eller lignende, det er jo så gøy! 

 

Etter at vi fikk bakt og konstruert bygget ferdig så er det nå detaljer som skal på plass, den morsomste jobben med dette syns jeg. Og heldigvis kan jeg vel si så er ikke det Rune’s interesse, så da får jeg pusle med det alene, akkurat slik jeg ønsker det når det kommer til finish. Regner med å få det ferdig i dag og gleder meg til å vise dere. Lager du/dere pepperkakehus?

Ha en nydelig tirsdag ❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

6 kommentarer
    1. Nei, ikke noe glad i peppekaker, bygde sånn hus én gang i oppveksten, med nonstop på. Knasket i meg nonstopen etterhvert, men jeg synes ikke styret var verdt bryderiet. Veldig få rundt meg som er sørlig glad i pepperkaker egentlig. Selv fikk jeg lyst til å bake fylte horn 😜

      1. Liker et slag pepperkaker jeg og det er de med sjokolade på (de hjertene i brun boks). Lager pepperkake hus nå og det blir så sånklart ikke et vanlig et 🥰🤪
        Fylte Horn er kjempegodt

    2. Laget pepperkakehus da jentene var små. Nå kjøper vi figurpepperkaker på nærbutikken 😀
      Jeg liker også “all in”! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg