Alt til sin tid

Jeg har tenkt på det så utrolig mange ganger at jeg kunne tenkt meg å stå opp på kalde morgener å ha en peis å fyre i. I dag sto jeg opp til fyr i peisen og kaffelukt og det er noe av det beste jeg kan tenke meg. Mørkt ute, godt og varmt inne fra trygg levende flamme. Men selv om at jeg elsker lukten av kaffe når jeg står opp, så drikker jeg jo ikke kaffe. Det er ikke så verst med duften av nytraktet kaffe til min iskalde iskaffe heller.

 

I går satte vi Toyota’n inn på verksted for å bytte bremseklosser og skiver, så denne uka så er jeg billøs hver eneste dag. Det går fint, men det er noe med den tanken på at man ikke kan sette seg i bilen og dra noen plass om man ønsker eller trenger det. Jeg er heldigvis så heldig at jeg har mamma 2 minutter unna om det skulle bli krise av noe slag. Men akkurat i dag så er dagen booket og det er ikke til oppussing.

 

Apropos oppussing, altså det er noe av det beste jeg kan holde på med, jeg bare elsker å se forandringen komme til liv. Elsker å se at en tanke jeg tenker blir som planlagt og gir et perfekt resultat for meg. Og jeg gleder meg til å sette i gang med spisebordet for når jeg snakker om rop på hjelp så er det vel det som roper høyest her i huset og det med god grunn. En makeover er på sin plass, men alt til sin tid.

Ha en strålende onsdag og takk for at DU kommer innom bloggen min.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

4 kommentarer
    1. God morgen 🙂
      Jeg er jo totalt avhengig av nytraktet kaffe til morgenen <3 Og dette med å fyre i peisen er så koselig 🙂 Og nå kommer vi inn i den tiden da det blir en del peisfyring 🙂

      lag deg en fin dag 🙂

      1. Skulle virkelig ønske jeg var det også, jeg har forsøkt så mange ganger. Men har gitt opp, får ikke til å nyte annet enn lukten av kaffe ☕️☕️☕️

        Ahh ja, fyr i peisen er bare herlig ♥️

        Takk det samme til deg 🙏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg