Alternativet er jo så mye verre

Veit ikke helt hva som skjedde i hårfeste der på bilde, men samme det. Jeg er egentlig ganske fornøyd med dagens innsats for i dag har jeg gått tur og trent hjemme etterpå. Det er jammen meg ikke verst! Kan skje at jeg får litt problemer med å løfte armene i morgen, men da får jeg jo bare la være da. Skal ikke ha noe på toppen av skapene likevel jeg og HVIS jeg skulle det så har jeg en HØY mann. Men det kan også hende det ikke kjennes, den som venter får se heter det vel.

 

Å gå er den eldste øvelsen, men fortsatt den beste moderne.

 

Det var iskaldt ute i dag, men likevel godt å gå. Mamma kunne endelig bli med også da bruddene i ryggen gror fint. Tror hun syns det var veldig godt å bli med. Jeg har selv hatt brudd i ryggen etter et uhell, men det var ett brudd så jeg kan ikke tenke meg hvordan det virkelig var med 3 stk. Det positive er jo at det gror og blir bra igjen, alternativet er jo så mye verre. Så litt heldige har vi jo vært begge to. Vinteren er så fin, men den skulle kanskje ikke vært så kald og i dag så viste gradestokken -3. Det føltes som minus 10 minst, men sånn er det vel i vinden.

Håper din dag har vært god mot deg

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg