Altså.. det er IKKE greit…

At alderen fører ting med seg er greit, og hver eneste sommer så vokser jeg bort alt unødvendig hår. Jeg blir veldig brun på sommeren og dunet i ansiktet blir veldig synlig. Det vil jeg ikke ha noe av så da fjernes det. En gang i året med voks har holdt for meg i mange år, og det holder ennå på både legger og øyebryn. Helt utrolig at det ikke kommer ut igjen på LAAAANG tid, men jeg er vel heldig akkurat der da.Men så har vi bartebusten.. I dag oppdaget jeg et svart hår eller 3 på overleppen, altså det er IKKE greit, så nå må jeg gå til innkjøp av hjemme voks til duna på overleppa som har fått ny farge. SVART… nei nei nei. Kan det være fordi jeg ble litt bortskjemt med glatt ansikt og har vokset meg mer enn det jeg vanligvis gjør? Ja, det er sikkert derfor. Jaja, livet skjer, og det er vel bare å godta at det er sånn det er…..Jeg vet det finnes verre ting i livet, men ble bare litt overrasket hehe…. i morgen skal det shoppes voks… Ellers så håper jeg dere har en fin kveld, nå skal barten min å jeg se på Farmen…. 😁
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg