Altså…fy søren, det må være coronaen sin skyld!!

Vi snakket litt om kjæledyr i går, hvis vi noen gang skal tenke på det igjen og hva vi evt skulle gått for da. HVIS jeg for min del skulle bestemt så ville det blitt hund igjen, men da skulle jeg vært 100 % sikker på at jeg var klar til å ta på meg den oppgaven. Noe jeg ikke er nå og Rune vil ikke at vi skal ha ny hund, det eneste han hadde gått med på sa han hadde vært å anskaffe en slange. 

 

En SLANGE?? Det skjer jo ikke, men siden vi hadde en samtale om det måtte jeg jo virke litt interessert i å høre litt mer. Selv om at jeg visste at det ALDRI kom til å skje. 

 

Så jeg spurte da “Jaha, hva slags type slange skulle det liksom vært?” Han svarte at han allerede hadde kikket på en og hadde falt litt for en spesiell en og prisen ligger på rundt 2000 kr. “Kikket på en? Er du seriøs?” Åh jada det var han og ville at jeg skulle google den slik at jeg også kunne se på den. Den heter “Gardena Constrictor” og du finner den på google under Gardena slange.  

Det må være coronaen sin feil at jeg FAKTISK googlet det! The rest is history!!!!!!!  

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

23 kommentarer

Siste innlegg