Altså… jeg vet ikke helt jeg!

Da var det fyr i peisen, frokosten er inntatt, en ny runde med appelsiner er i ovnen, en klesvask er satt på og kaffen kokt. Jeg koser meg, men jeg må innrømme at det er JÆKLA irriterende når jeg våkner og er lys våken når klokka er 04.30! Men, ikke så mye å tenke over egentlig, sove kan jeg gjøre når jeg blir gammel. Og som vi alle vet så er jo det VELDIG lenge til, ikke sant? Jeg klarer alltid å finne en god ting med å være så ung og tidlig oppe, for akkurat i dag er det veldig kjekt å komme seg i gang for jeg har en del jeg skal gjøre før jeg skal dra bort noen timer. Ser du, en positiv tanke gjør det hele enklere.

 

La denne dagen bli en god dag for deg og dine, akkurat denne dagen kommer jo aldri igjen ❤

 

Rune skal ha gutta her på deres årlige julepizza og den skal jeg fortelle dere om. Kanskje du lar deg friste? Vanlig pizzabunn, brun saus i bunnen, fyllet oppå er ribbe, medisterkaker og sossiser. Dette er da toppet med ost. Altså… jeg vet ikke helt jeg! Det er ikke sånn at jeg ber han spare en bit til meg for å si det sånn, men han sier faktisk at det er kjempegodt. «Er det ikke bare det at det har blitt en tradisjon da og du MÅ like den?» spør jeg, men han påstår at den nytes på riktig. Jeg kan liksom ikke helt tro det, men jeg kan ta feil. Viktigste er jo at de liker den! Høres det godt ut?

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

5 kommentarer
    1. Nå har jeg blitt overrasket over mange rare kombinasjoner av mat som faktisk har smakt både greit og veldig godt. Dette du skriver her har jeg aldri vært borti før, og ikke kommer jeg til å lage det, men hadde jeg fått det servert hadde jeg spist, jeg prøver alt jeg og liker å la meg overraske i matveien. Ingen lurer i meg blodmat, der går grensa. Her blir det pizzafest i kveld, ferdig levert på døra, halleluja 😜👍🏾😂

      1. Det er godt gjort at du smaker uansett, det har jeg blitt flinkere til med årene heldigvis. Denne pizza’en kommer jeg verken til å smake på eller lage selv, så denne tradisjonen skal disse gutta få ha for seg selv. 🤗 Nei, blodmat kommer ALDRI til å skje for meg heller, kan huske det ble laget blodpudding hjemme i sin tid og jeg smakte vel på det da, men ikke et minne jeg husker godt. Pizza på døra er HELT innafor, kos dere masse i kveld på feiringa 🎉🎉🎉🎉

      2. Det er godt gjort at du smaker uansett, det har jeg blitt flinkere til med årene heldigvis. Denne pizza’en kommer jeg verken til å smake på eller lage selv, så denne tradisjonen skal disse gutta få ha for seg selv. 🤗 Nei, blodmat kommer ALDRI til å skje for meg heller, kan huske det ble laget blodpudding hjemme i sin tid og jeg smakte vel på det da, men ikke et minne jeg husker godt. Pizza på døra er HELT innafor, kos dere masse i kveld på feiringa 🎉🎉🎉🎉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg