Av og til er jeg nødt til å ta livet mitt med på en aldri så liten luftetur..

I disse dager så kjenner jeg at hodet mitt er litt fylt av alt mulig, og jeg får da vanskeligheter med å uttrykke meg. Jeg har så mye på hjerte, men jeg får det ikke helt ut. Og akkurat det gjør at det er veldig vanskelig å skrive, for jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne og jeg vet ikke helt hva jeg skal dele. Jeg prøver å sortere litt, prøver å tenke organisert. Men det er ikke lett, for jeg vil jo ikke ha en blogg som er preget av mine dager som ikke er så gode eller av tanker som ikke gjør meg så happy. Men i bunn og grunn så er det jo min blogg, og hvorfor ikke dele litt av de dagene som ikke er på topp også.

Jeg er jo lykkelig og har det bra, og jeg nyter dagene nå før jul, men jeg blir også veldig preget at andre ting i denne førjulstiden. For jeg er en person som er veldig omsorgsfull, jeg er kanskje litt for tankefull til tider og jeg bryr meg kanskje litt for mye om ting jeg kanskje bare burde latt seile forbi. Jeg prøver, men jeg syns ikke det er lett. Så kanskje det hjelper på at jeg får noe av det ut. Det skjer så mye rundt omkring og det gjør meg tankefull. Noen ganger så syns jeg livet er litt hardt og mennesker fortjener ikke den skjebnen de møter.

Av og til er jeg nødt til å ta livet mitt med på en aldri så liten luftetur.

I går ble min gamle lærer begravet, hun døde i en påkjørsel for litt over 1 uke siden. Hun var liksom bare ute å gikk en tur, så kom hun aldri hjem. Hun var ei sprek dame på 87, lykkelig i sin hverdag og hadde det så fint. Møtte henne titt og ofte på butikken, og hun var ofte å se ute på tur. Kunne ikke hun bare fått levd ut livet sitt da? I stedet er hun plutselig bare borte fra dette livet. Jeg har også skikkelig vondt av hun som kjørte, det må ha vært en helt forferdelig opplevelse å kjøre på noen. Hun har det nok ikke godt stakkar.

Man vet jammen ikke hvordan livet ser ut foran en, og godt er jo egentlig det. Så man må være flink å ta vare på livet man har og menneskene i det. Det er utrolig viktig. Og man må prøve å ikke henge seg opp i bagateller, bry seg om småting eller bli sur for en filleting. Det er så unødvendig, og det er bortkastet tid som man heller kunne brukt til å gjøre noe hyggelig. Jeg vet at livet ikke er et stort smil og at hver eneste dag er en dans på roser, men det bør ikke være skikkelig dritt heller. Ikke hvis man har mulighet til å la det være.

Det er normalt at det går opp og ned, men jeg mener at man burde prøve å se forbi enkelte ting, kanskje tenke over om det du gjør, sier eller utfører er verdt det. Det foregår så mye piss rundt omkring som ikke er verdt å vie en tanke på eller om. Men vi mennesker har en tendens til å bry oss om det likevel. Men nå skal jeg snu litt på tankene mine og leve mitt liv og være den glade personen som jeg er. Jeg har INGEN grunn til å ikke være det. Måtte bare få ut litt av det jeg hadde i hodet, og det hjalp.Ha en fin dag, nå skal jeg ta fatt på en dag jeg har bestemt meg for at skal bli fin og den starter med å vaske vinduer. Det er jo skikkelig gøy da 😊
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

4 kommentarer
    1. Åhh….det er kjedelig å vaske vinduer synes jeg, men kjekt å se når de er ferdig vasket ♥
      Ja, noen ganger er det utrolig befriende å få ut ting man grubler på. Og personlig synes jeg det er kjekt å lese blogger med variert innhold, hvor både positive og mindre positive ting får plass. Så fortsett med det du.
      Ha en kjempefin dag videre ♥

      1. Utrolig deilig nå når de er vasket, det er helt sikkert ❤ TAKK, ja når du sier det så liker faktisk jeg varierte blogger også 😊 Det var godt å lufte tankene litt, rart med det, men det hjelper godt å gjøre det ❤
        Ha en fin dag du også 🎅😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg