Bare å innse det, han klarer seg selv

Skal jeg følge det som de fleste andre gjør på sosiale medier så starter jeg dette innlegget med: «Tenk at det 27 år siden jeg ble mamma». Men jeg tror jeg må bryte den trenden for meg selv og heller si: «Herregud, tenk at barnet mitt blir 27 år i dag!» Han er virkelig voksen nå og i går når jeg satt i min beiseverden tenkte jeg for meg selv: «Jeg har en sønn, som er så voksen at han selv har både jobb, hus, samboer og datter». Jeg har en voksen sønn, han som var så liten for 5 minutter siden, det er slik det føles.

 

Inni mitt hode så er ikke han så voksen enda, inni mitt hode er han den lille gutten som kommer springende inn til meg etter nok en skade. Han kom han til slutt ikke fordi han gråt og trengte trøst, men han behøvde å bli kjørt til legevakta. Du skjønner, denne gutten kom OFTE med skader som krevde legevakt og sting og i en periode ble det en vane. Nå ringer han meg etter han evt har sydd eller etter han har fikset skaden han fikk på jobb. Bare å innse det, han klarer seg selv.

 

På en annen side så er jeg så glad for at han har etablert seg, at han har en god jobb og klarer seg fint. Jeg er utrolig stolt av han og den han har blitt, omtenksom, snill, hardtarbeidende og ikke minst verdens beste pappa for sin datter. Det er godt å tenke på og det er ikke alle som har det slik så jeg er veldig veldig glad for livet han har bygd seg. Som heldigvis ikke er mer enn 6,5 minutter unna. Nå må jeg komme meg i gang med kake slik at han får sin skje med deig og et kakestykke på dagen sin.

GRATULERER SÅ MYE MED 27 ÅRS DAGEN DIN I DAG GUTTEN MIN 🎉🎉🎉❤❤❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer
    1. Gratulerer med sønnen! 🎉 Ja, det er godt å tenke på at “avkommene” våre er blitt slike flotte mennesker. Jeg husker at jeg tenkte den gangen de var bittesmå at min viktigste oppgave var å gjøre dem til gode og selvstendige mennesker. 😊 Vi er mange som kan klappe oss selv på skulderen 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg