Bare å kjøre på enda en gang

Endelig så er det lørdag og for øyeblikket bare slapper jeg helt av med en spider krypende ut av øye. Skal i gang med litt klesvask og slike ting, men nå ville jeg inn her en tur først og fremst. Nå er flisene på kjøkkenet malt og etter å ha malt 3 strøk, følt meg ferdig for så å finne ut at fargen ble ALT for hvit. Så da var det bare å kjøre på enda en gang og nå 5 strøk (til sammen) senere, er det akkurat slik jeg ville ha det.  

Disse sølvflisene jeg hadde der var a bit too much kan man si og de “plaget” meg, så det var greit å få de vekk. Det har vært veldig godt å ha litt oppussing på gang siste tiden, det er jo så moro. Flisene ble fornyet med vask, puss og med denne malingen, det skal jo tåle litt så kjekt å kjøre på med en sterk maling.

Slik ble det først, litt hard kontrast til skapene syns jeg!

Dette ble så mye bedre og når lampene på benken er borte og armatur under skapene er på plass så er dette rommet ferdig også. Ihvertfall for denne gang. Neste gang går veggen til venstre bort og det kommer opp en øy. Men det skjer ikke før om en god stund. Meeeen, nok om kjøkkenet!

 

I dag så skal jeg kjøpe popcorn og det ser jeg frem til, har tenkt på popcorn i en uke nå. Spiser ikke sånt i det hele tatt i uka og heller ikke hver helg, men i kveld skal det poppes! Hvordan står det til med dere? Har DU en fin lørdag?

radith-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg