Bare se, ikke kjøpe 😨

Jeg er så glad for at jeg har lært meg fra barnsben av at det kan være koselig å vindu shoppe eller å gå å se på ting uten å måtte kjøpe det. Få tips bl.annet til fornying.Jeg skal innrømme at jeg kjenner lysten for å handle inn nytt interiør er der i stor grad, men jeg tåler også å bare se, ikke kjøpe.Tenkte jeg skulle prøve å kjøpe grunning og gullspray for å fornye gamle sølvfargede potter. Det kan bli spennende å se om jeg får til det, gjenbruk er jeg en stor fan av 😊Butikker jeg elsker er Scan Pro interiør i Larvik, de har altså så mye fint der. Se på denne lampen her dåååån ❤😊 Jeg vet akkurat hva slags stil jeg vil ha, og sakte, men sikkert skal det bli slik. På Rått og Sanselig hadde de bøkene jeg har kikket etter lenge. Så disse LV bøkene vil jeg investere i når jeg er ferdig med maling. Ble jo så støl at jeg klarte ikke å løfte armene dagen etter maling (godt trent kan man si) 😜 Men nå er det bra igjen, så da får jeg bare sette igang igjen og få det ferdig 👌Denne lysestaken er utrolig tøff syns jeg. Enkel og pen 😍

Ønsker dere en fin fin kveld, og TUSEN TAKK for at dere leser mine innlegg, det setter jeg ekstrem stor pris på alle sammen 😍 😊

-Lene-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg