Bedre sent enn aldri

Jeg har et hår som har vært i strikk i mange dager, sminke fra i går og er trøtt som fy, men hva gjør vel det når humøret er på topp. Endelig er det søndag og jeg skal få orden i huset. Det er flere dager siden jeg har hatt tid til å ta meg skikkelig av hus og heim så det skal bli deilig å få gjort i dag. Og med tempoet jeg har i dag så tar nok det hele dagen. Er det mulig å være så slækk da gitt.

 

Ikke fikk jeg blogget i går heller, det lager jo helt krøll i min hverdag. De 2 gangene jeg ikke har blogget på en hel dag gjør noe med meg, det mangler noe liksom. Som om man bryter en vane og vi vet alle hvordan det er. Og jammen meg er det litt vanskelig å komme igang igjen etter bare en dags fravær, men det kommer jeg meg heldigvis fort inn i igjen.

 

Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg har bare fått en vane med å lage et lite avsnitt slik som denne!

 

Kommende uke skal jeg begynne på garderoben nede og det ser jeg frem til, jeg skal tømme det helt og begynne helt på nytt. Jeg skal male en vegg og fjerne klær som ikke blir brukt og få skikkelig orden for jentene. Oversikt er jo det beste som finnes, og der er det pr i dag veldig lite oversikt. Uken etter er det stua her oppe som står for tur, nå er det virkelig på tide å få malt den ferdig.

 

Det er vel godt over et år siden jeg startet egentlig, og har ikke kommet lenger enn halvveis, men heldigvis så passet de 2 fargene som er der sammen. Og da har det på en måte ikke vært noe hast, men jeg vet at det er halvgjort og det skal jo ikke være slik. Bedre sent enn aldri sies det, og aldri er ikke et alternativ. Nei, nå er det kanskje på tide å få i gang systemet her og få gjort noe rundt her, men først…👇

Ønsker dere en fantastisk dag ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg