Beina føles blytunge i dag

I dag sliter jeg skikkelig med å komme i gang selv om at jeg var oppe før klokken 05.30. Været er fint og planen i dag er at Rune og jeg skal rydde garasjen. Han er allerede i gang med å fylle hengeren, og på vei til Grinda med lass nr 1. Jeg føler at det ligger langt inne å få på seg arbeidstøy for meg i dag. Det er så rart at dager kan være så forskjellige, noen dager er man fylt av energi og andre ikke. Jeg vet jo at når jeg først kommer i gang så går det seg til, men så var det nettopp det å komme seg i gang da.

 

JEG MÅ BARE… JEG SKAL BARE… SÅ KOMMER JEG UT JEG OGSÅ SIER JEG TIL RUNE, MEN JEG TROOOR JEG MÅ HA LITT KAFFE FØRST!!

 

Jeg har lenge hatt lyst å få ryddet den garasjen slik at jeg også vet hvor jeg finner ting. Kjekt å ikke måtte spørre for hver gang jeg trenger et verktøy. Og vi begge har lyst på litt mer oversikt enn det det er der ute nå. Jeg får ta meg selv i nakken, hive meg rundt og bidra litt selv om beina føles blytunge i dag. Det er tross alt mandag og da er det litt greit å være treg syns jeg.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg