Denne betyr mye for meg

Denne tattoveringen tok jeg etter at jeg opplevde litt feil på prøver fra legen og jeg måtte finne styrken inni meg. Du kan lese om dette her. Det var en tid jeg kjente på det å skulle smile gjennom tårer, noe jeg fikk til fordi jeg bestemte meg for det. Så når jeg fant dette et sted på nett, så traff det meg rett i hjerte, og jeg bestemte meg for å tattovere det på min arm. Betydningsfullt for meg ❤Så de gangen jeg føler livet går meg imot, har jeg et budskap på armen som får meg til å huske at det meste går som regel bra. En eller annen plass finnes det noe godt i det vonde ❤

Ha en fin søndagskveld..

-Lene- 🌷

2 kommentarer
    1. Veldig fint sitat, og den gir bare enda mer mening når man leser historien din, Lene❤️
      Forstår godt at du var redd, og det er så bra at det endte godt til slutt! Vi må alle ta vare på hverandre og verdsette hver eneste dag vi har. Livet er ikke en selvfølge. Det er en gave, som dessverre så alt for fort kan bli tatt fra oss❤️😭

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg