Bevar kjærligheten i ditt hjerte

Alle fortjener kjærlighet i livet sitt i en eller annen form, enten det er fra venner, familie eller kjæreste. Kjærlighet betyr så mye og gjør noe med oss som mennesker. Det er helt klart at det har mye å si for vår hverdag om man har det bra eller ikke, og kjærlighet er med på å skape hver dag fin. Jeg føler meg heldig, jeg føler meg lykkelig og jeg føler meg aldri ensom, selv ikke når jeg er alene hjemme. Både Rune og jeg er flinke til å gi litt hver dag og det har ikke gått en eneste dag på 7,5 år uten et kyss og ordene jeg elsker deg.

 

Bevar kjærligheten i ditt hjerte. Et liv uten kjærlighet er som en hage uten sol der blomstene er døde. Bevisstheten om å elske og bli elsket gir varme og rikdom til livet som ingenting annet kan gi deg // Oscar Wilde

 

For oss er det viktig å la kjærligheten oss imellom vises hver dag på en eller annen måte. Det kan være den minste lille ting som at han har tømt oppvasken når han vet jeg ikke har lyst. Han vet jeg blir glad for det og dermed er en så vanlig ting som det en liten piff i hverdagen. Det kan være at jeg lager hans ønsker til middag selv om at jeg ikke liker det. Vi er aldri sure på hverandre og snakker alltid ut om det etter en uenighet. Det har ført til null krangler mellom oss som jeg har sagt før og det fortsetter heldigvis i de baner.

Ta vare på hverandre og ha en fin helg

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg