Bivirkninger fra vaksina jeg fikk i går

Jeg har allerede vært oppe i 4,5 time og har ikke fått gjort noe annet enn å sette puter på plass i 2 stoler ute og flyttet blomsterkassa ut i sola så jeg kan beise den ferdig i dag. Rune skal gi sandfilteret en siste sjanse i dag for å få det til å fungere og hvis ikke det, så kaster vi inn håndkle og kjøper ny. Da har vi ikke noe annet valg og slår oss til ro med det. På de nye kan man ihvertfall bytte et rør hvis det skulle sprekke for de har rør med gjenger, det har ikke vår! Da hadde det vært null problem og den hadde vært god som ny med en liten ny del. Jaja Shit happends!

 

Jeg var litt redd for om jeg kom til å føle noen bivirkninger fra vaksina jeg fikk i går, men det eneste jeg har merket var en jækla vond arm. Klarte ikke å løfte den i det hele tatt i går kveld, men litt må man tåle. Det er mye bedre i dag og blir nok bare bedre og bedre. Var mest nervøs for at det skulle hindre meg i å få gjort ting i dag, men den gang ei. Bortsett fra det så har jeg verken hatt frysninger eller noen form for uvel følelse og DET er godt. 

 

Jeg hadde litt lyst til å dele min erfaring så langt når det kom til vaksineringen for jeg vet at det er mange som er redde for bivirkningene som kommer etter man har fått den. Men det gikk helt fint…. så langt! Nå skal jeg sette igang med å beise og få gjort litt annet småting ute, får bare utnytte meg av muligheten til å være ute. Usikker på om jeg kan sage i dag, men det hører jeg senere evt om det er mulig. Mulig jeg drar en tur på plantasjen senere for å få plantet noen blomster, pluss at blomsterkassa mi trenger planter også.

Ha en strålende fridag i forhåpentligvis sol ☀

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg