Ble positivt overrasket…

Jeg elsker roser og ville gjerne hatt friske fine roser fremme hele tiden, det er bare så himla leit at de faktisk dør etterhvert. Men jeg fant noen fine på europris faktisk som så veldig ekte ut. Det er så klart finest med ekte men jeg syns ikke disse så ut som de var så veldig uekte. Hva syns du?
Europris har faktisk endel nyttige ting, har ikke akkurat vært der på utkikk etter ting å ha i huset. Men jeg ble positivt overrasket over hvor mye fint de faktisk har fått/eller alltid hatt. 😊 Bord, puter og tepper til en fin pris, det må jeg si jeg likte. Vet ikke helt hvordan kvaliteten er men den er nok bra den også. Slike små duppeditter som plastikk beholdere til sminke er jo så kjekt, finner liksom aldri det jeg trenger oppi sminkebagen/skuffen/veska mi.Så nå skal jeg begynne å kikke etter mer enn bare vaskemidler på europris 😊

Ha en fin dag videre😘

-Lene-  🌹

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg