Blei litt imponert over meg selv

Jeg startet dagen min med å male ferdig gangen, for i dag bestemte jeg meg for å liste litt, det er ikke noe jeg har gjort før, men jeg har fulgt med når R har gjort det. Skummelt, men jeg spurte om det var ok å gjøre noe feil og det fikk jeg “lov” til. Det var ikke en favorittjobb, men det var gøy å få det til i hvert fall sånn nesten helt bra. Satte på lister rundt døra også, blei nesten litt imponert over meg selv. Det er jo kjekt med alt som er gjort når ryggen hans er på topp igjen for baderomsjobb. Og dette MÅ jo gjøres, håper ikke han tenker at listing kan bli min ting. Itte interessert.

Det skal på en hjørnelist på hjørnet der som jeg skal male i samme farge som veggen. Artig å prøve på noe nytt og spesielt når jeg får det til. Fikk tilogmed satt på eikelist på dørterskelen inn til soverommet mitt. Altså det skulle vært gjort for 5-6 år siden hehe. Bedre sent enn aldri ikke sant? Lov å være litt stolt av eget arbeid?

Håper dagen din har vært fin ❤

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

16 kommentarer
    1. Listing er vanskelig, og det er noe jeg får folk til å gjøre. Huset mitt er så skeivt å skakt at man kan ikke gå etter noe standard greie her nei. Da jeg skulle få en til å liste på toalettet så ga han opp han som hadde tatt på seg oppdraget for det var dønn umulig. Men heldigvis fikk jeg en som var skikkelig flink til å sette de opp 🙂

      1. Ja det er litt innvikla med gjæring inn og ut på samme lengde osv 🤦‍♀️ Men det gikk 💪

        Greit å få noen til å gjøre det også syns jeg, nettopp det skal jeg gjøre når det kommer til maling av taket 😮‍💨

    2. Du har all grunn til å være stolt ja ♥ Jeg har også ønsket å beherske listing, for det ser ikke egentlig så vanskelig ut. Men jeg har ikke turt. Og nå har jeg ikke krefter til det likevel, lucky me 😉 Men dette var knallfint arbeid.
      Jeg skjønner det ikke er noe du brenner for å gjøre, men utrolig kjekt at du fikk bevist at du klarte det ♥
      Varm klem til deg ♥

      1. Det er ganske vanskelig syns jeg, har tenkt det samme at det ikke ser så innvikla ut men det går og jeg er sikker på du også hadde klart det . Hvis formen din hadde tillatt det 🥰

        Tusen takk, ble litt fornøyd selv hehe 😊

        Ja det er noe med å ha prøvd og MÅ jeg igjen så kan jeg 💪

        Klem tilbake Eva 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg