Bli bedre kjent med meg

Jeg har hentet noen spørsmål litt her og der og tenkte jeg kunne svare på dem så kan du om du ønsker bli litt bedre kjent med meg. Jeg liker selv å lese slikt og det håper jeg du gjør også.

 

Hva er det merkeligste du trodde som barn?

Jeg trodde at hver eneste sirene jeg hørte var rettet mot meg og at de kom for å hente/ta meg.

Hvem ringer du når du er sint og/eller lei deg?

Når jeg er sint for noe ringer jeg som regel mamma først og når jeg er lei meg ringer jeg mamma. Er Rune hjemme så snakker jeg med han om det først mest sannsynlig, men er han på jobb ringer jeg mamma.

Hvilke nettsider/apper besøker du daglig?

Messenger, instagram, blogg.no, yr, analytics, business suite, snapchat, gmail og where’s my water.

Hva gjør deg skikkelig sinna?

Mobbing, nedsnakk, urettferdighet, misbruk, respektløshet og vold.

Hva er din guilty pleasure?

Elsker ungdomsserier som Skam

Hva ville du forandret ved deg selv?

Jeg skulle ønske jeg var litt mer fargerik, farger gjør meg glad. Men jeg er ikke flink til å bruke det.

Hvis du kunne valgt deg en egenskap du ikke har – hvilken ville det vært?

Da ville jeg hatt mulighet til å fjerne tanker som ikke gjør meg godt.

Hvis du kunne reise i tid, ville du dratt til fortiden eller fremtiden?

Uten tvil og helt klart så hadde jeg reist til fortiden, da tror jeg at jeg kunne ha endret ting som kanskje hadde gjort livet litt lettere til tider. Fremtiden vil jeg ikke vite så mye om.

Når føler du deg virkelig “levende”?

Når jeg er ved vannet, enten det er morgen eller kveld, men spesielt ved solnedgang.

Hvordan vil et speilbilde motsatt av deg selv se ut?

Høy, tynn, mørkt kort hår, blå øyne og blek. Speilbilde ville også reflektert et stramt ansikt, triste øyne og lite smil å se.

Hva er 3 interessante fakta om deg?

  • Jeg gjør mer for deg enn for meg når det gjelder.
  • Jeg er veldig tankefull.
  • Jeg har god tålmodighet

Hva er det beste komplimentet du har fått?

Når noen sa til meg: “Du er tvers igjennom en god person du” ❤

Hvilken hendelse forandret livet ditt for alltid?

Første gangen jeg opplevde å kjenne på følelsen av angst.

Hva er noe du ALDRI vil gjøre igjen?

Dette kommer aldri til å skje igjen!

Hvis du kunne ringe 20 sekunder til deg selv når som helst i livet ditt nåtid eller fremtid, når vil du ringe og hva ville du si?

Da ville jeg ring meg når jeg var 12 år og fortalt meg selv at det viktigste jeg kan gjøre er å høre på mine foreldre. De vet best.

Hvis barndommen din hadde en lukt, hva ville det da være?

En helt ny badeball har en helt spesiell lukt som drar meg rett tilbake til mine barneår på stranden, jeg ser liksom for meg forventningen jeg hadde når en av mine foreldre blåste den opp.

Hva er tittelen på det nåværende kapittelet i livet ditt?

Solen skinner i mitt hjerte

Hvis du hadde et personlig flagg, hvordan ville det sett ut?

Det hadde vært et hvitt flagg med logoen tro, håp og kjærlighet.

I hvilken situasjon eller sted ville du føle deg mest malplassert?

Hvis jeg måtte møte ukjente mennesker i en gruppe.

Hvilket personlighetstrekk misliker du mest og hvilken verdsetter du mest?

Mennesker som smiler mot deg, men ler av deg bak din rygg (falske personer). De som sier det positive om deg når de tenker det.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Det var gøy å lese gjennom denne 🙂 Tenkte jeg skulle svare på noen av dem i kommentarfeltet, men det ble så mange 😀 Men f eks det med sint, hvem man ringer. Jeg er sjelden sint og egentlig ganske sjelden lei meg også. Så jeg satt her og funderte og kom til at jeg tror jeg ikke ringer NOEN. Jeg tar det selv tror jeg. Hvis jeg er skikkelig sinna, og det har jeg nesten bare vært EN gang. Da HYLTE jeg som en gal, og det var en som behandlet meg skikkelig dårlig, jugde meg rett opp i ansiktet, en kollega for sikkert 20 år siden, jeg prøvde å snakke fornuftig, argumentere, men hun var bare så “stygg”. Jeg mistet rett og slett kontrollen, ble primitiv, hoppet og nesten rev meg i håret. Dette har bare skjedd EN gang, og det er kun denne personen som kunne få fram sånne følelser i meg. Jeg ringte INGEN etterpå, mulig jeg gikk inn til sjefen og sa at det er GALSKAP og ha en sånn person ansatt. Det var ikke bare meg som reagerte på sånn måte heller. Hvis jeg er lei meg, så varer det såpass kort at jeg ikke ringer noen. Men kan fortelle noen om det etterpå da. Ikke hemmelig. Da har jeg et par -tre venninner jeg ville fortalt det til 🙂

      1. Moro at du syns det var gøy. Ja det ble litt mange plutselig. Jeg bruker kanskje heller ikke å ringe noe i det jeg er sint (som jeg også sjeldent er), men like etterpå. Må jo snakke med noen om ting. Oii jeg kan skjønne at du ble sint da og med god grunn vil jeg si. Det er jo ikke greit å bli behandlet dårlig og spesielt ikke å bli jugd rett i fleisen. Godt du sa fra! 🙏💪 Det er godt å ha gode venninner man kan dele opp og nedturer med. 😊 Klem

    2. Fin blogg å godt svart I alle spørsmål. Får aldri noen kommentarer av lesere i min egen blogg de svarer heller på messenger å da er det kun fra venner .

    3. På tross av min anti-religiøse overbevisning, så er jeg veldig fascinert av slike symboler, tro håp og kjærlighet er en fin triologi, fikk en tattoo-tanke her nå. Skam hadde jeg sansen for også, fikk litt lyst å se den igjen jeg nå.. og slike innlegg som dette liker Bunnyen, for å bli kjent med bloggeren, men egentlig føler jeg at vi blir bedre kjent med deg i alle dine innlegg, for denne bloggen er mest personlig. Mye kommentering fra meg her nå.. men har vært litt fraværende noen dager 😜

      1. Det er bra si liker slike innlegg, me 2🙂 Takk, det var hyggelig sagt, jeg prøver å være meg i alle innlegg og da skal det gå å se litt hvem jeg er 🙏 hyggelig med kommentarer så det gjør ikke noe 🥰 Håper su har kost deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg