Blir aldri voksen jeg!

Endelig, i dag fikk jeg fullført blomsterkassa! Oppe den skal jeg ha grønne planter og hvit stein rundt, det tror jeg kan bli fint. Har ikke helt bestemt meg for hvor jeg skal ha den plassert, men tror kanskje det blir der den står nå. Stråene oppi satt jeg bare der fordi jeg skulle sjekke hvor høye planter jeg skal ha. Men, jeg har lyst på noe gressplanter også. Rakk ikke noe plantebutikk i dag, så det får jeg gjøre i morgen eller no. Har jo ikke kjøpt og plantet NOEN sommerblomster enda, så det er på tide. Nå skal vel temperaturen ligge på greie nok tall for å plante litt håper jeg

 

Etter en kjempefin dag med god varme fikk vi i kveld et skikkelig tordenvær. Da er ikke jeg veldig høy i hatten, jeg liker ikke lyn og torden selv om at selve været er fascinerende. Glad det er nå og at det ikke kom på natta, det er ihvertfall ille. Blir aldri voksen jeg, sånn er det bare har jeg forstått (hehe).

 

Jeg var oppe klokka 05 i dag så gjesper jeg så tårene triller her, men er ikke klar for å legge meg enda, klokka er tross alt bare 22.14. Liker ikke å legge meg alene heller, så jeg får vente til Rune er klar. Han sto heldigvis opp 06,30 ish og jeg kan høre han gjesper han også så seint blir det ikke uansett. Eller det spørs, for nå tar det helt av utenfor med lyn og torden, svarte da, nå går jeg vekk fra pc, tør ikke! Har det best i sofa’n under pleddet nå.

Har DU hatt en fin dag i dag?

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg