Blogg bedre :-)

Forrige uke var jeg med på et minikurs i regi av Lene fra Bloggbedre, og det har vært så lærerikt. Vi har denne gangen lært masse ang bruk av Instagram, og Instagram stories. Vi som var med fikk en oppgave hver dag i 5 dager og i tillegg kjørte hun livesendinger hver dag med forklaring på hvorfor vi burde gjøre sånn og sånn. 👍

Herregud så mye man ikke vet om bruken av endel sosiale medier. Jeg trodde jeg var flink jeg på for eksempel Instagram, men jeg visste jo ikke halvparten av hva man KAN bruke av teknikker og tilleggs apper. Så dette minikurset angrer jeg IKKE på. Hun har svar på det meste innen sosiale medier og jeg anbefaler alle til å ta en titt på hennes side. Og bli med på hennes challenges når hun har det. 😍 Nå har påmelding til hennes skrivemaskin kurs begynt, der du bl.annet kan lære deg å skrive bra tekster til bloggen din. Sjekk det ut 👍

Man kan alltid bli bedre på oppsett på blogg, instafeed og stories. Utrolig mye jeg ikke visste om av apper og verktøy. Det fikk jeg erfare. Følg meg gjerne på min Instagram, begynner å få dreisen på det nå.. Takk for god hjelp Lene/Bloggbedre.no

Ha en knall mandag 😘 Og del gjerne 👍

-Lene-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg