Bortskjemte drittunge!

Det er ikke ofte jeg er sint, og heller ikke ofte jeg sier stygge ting, men det er 2 ganger som sitter i minnet ennå. Og jeg skulle ønske at jeg kunne hatt det ugjort. Den ene gangen var da jeg var 14 år, jeg ble så sint for at jeg ikke fikk gå ut, så jeg skreik”jævla hore!” mot mamma og smalt igjen døra… Er det mulig?

En annen gang var da sønnen min Daniel var litt “tøff i trynet”, noe han egentlig aldri var. Han ble sint og ropte et eller annet stygt mot meg, da smalt det ut av meg: “Gå opp på rommet ditt, din jævla bortskjemte drittunge og bli der!!”

Kjenner jeg får litt klump i halsen av bare å skrive dette, for jeg angrer så på at jeg faktisk sa dette til dem begge. Hva skjer med slik verbalt utbrudd da gitt? Godt det bare var en gang og aldri mer. De betyr alt for meg begge 2 ❤Men godt å vite at det er lenge siden, og de hadde nok glemt det helt til nå …. oooops

Ha en knakende fin lørdagkveld, det skal jeg ha 😊 Klem fra meg

4 kommentarer
    1. Det har vel alle foreldre gjort. Det går veldig bra. Vi er bare mennesker vi også.Bra skrevet 😀

    2. Åååå har du gjort det bare to ganger 😨🙈🙈🙈kredd til deg! Men sant, vi er bare mennesker som gjør og sier mye dumt til tider, som vi faktisk ikke mener 💚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg